„Žaliasis taškas“ pristato naują skambučių centro paslaugą

2018-10-15

Nuo spalio 15 d. startuoja naujas „Žaliojo taško“ projektas, skirtas klientams ir visuomenei – įvedama skambučių centro paslauga. Ji leis organizacijai dar efektyviau ir kokybiškiau teikti paslaugas ir konsultuoti aktualiais klausimais.


„Esame lyderiaujanti savo verslo segmento organizacija, vienijame daugiau kaip 3 tūkst. gamintojų ir importuotojų,  todėl jaučiamės atsakingi už aukščiausius klientų aptarnavimo standartus ir užtarnautą pasitikėjimą stipriname šiuolaikiniam verslui patogia paslauga.


Asmeninis ryšys su klientu, lankstumas, mobilumas ir greiti atsakymai į kasdienius klausimus yra kritiškai svarbi mūsų veiklos dalis, todėl įsiklausysime į kiekvieną užklausą ir suteiksime kokybiškas konsultacijas tuomet, kai mūsų klientams ir visuomenės nariams jų labiausiai reikia“, – naujosios paslaugos idėją pristato „Žaliojo taško“ generalinis direktorius Kęstutis Pocius.


Skambučių centro paslaugomis galima naudotis darbo dienomis nuo 08:00 iki 17:00 val. skambinant telefonu 8 (670) 00956.


Organizacijos nariai, būsimi klientai ir visuomenės atstovai konsultuojami pakuočių atliekų tvarkymo koordinavimo ir sektoriaus veiklos, pakuočių atliekų tvarkymo ir antrinių žaliavų perdirbimo sistemos, aplinkos taršos klausimais.


„Žaliasis taškas“ pakuočių atliekų tvarkymą koordinuoja jau 15 metų, per kuriuos ne tik kūrė vietinę pakuočių atliekų tvarkymo ir antrinių žaliavų perdirbimo sistemą, bet ir prisijungė prie tarptautinio tinklo „Pro Europe“, vienijančio 31 pakuočių organizaciją visoje Europoje.


„Žaliasis taškas“ taip pat yra nacionalinis prekės ženklo „Green dot“ atstovas, todėl organizacijos nariai turi teisę šiuo ženklu žymėti į rinką išleidžiamus produktus.